Niektórzy z was widzieli je pewnie na ulicach. Ci młodsi z was prawdopodobnie zobaczą je po raz pierwszy. Ale bez obaw! Nigdy nie jest za późno, by poznać prawdziwe legendy. Ci, którzy kochają wyścigi, a przede wszystkim ci, którzy kochają arcydzieła na czterech kołach, nie mogą przegapić pakietu Old but Gold Pack. Znajduje się w nim 1994 Bugatti EB110 SS, legendarna Lancia Delta HF Integrale, Lancia Stratos Group 5 oraz Nissan Skyline GT-R R32.