Hotel – Lake Edition
Lake Edition oferuje dodatkową lokalizację kurortu – bajkowe jezioro z otaczającym go lasem. To prawdziwa oaza spokoju i idealne miejsce na hotel dla gości szukających kontaktu z naturą.