Hotel Renovator
Wyraź siebie bez wahania! Styl nowoczesny, retro, wygodny lub nawet funkowy – możliwości są nieograniczone! Masz do dyspozycji ponad 2000 dostępnych obiektów, świateł, zasłon, dywanów, obrazów, materiałów i kolorów, by udekorować hotel według własnego gustu.
Im wyższy utrzymasz standard, tym więcej zarobisz pieniędzy. Zainwestuj w udogodnienia i atrakcje, by Twój hotel się wyróżniał. Kup stary basen lub restaurację, by przyciągnąć więcej gości! Zaspokajaj ich potrzeby, sprzątaj pokoje i szybko dokonuj napraw. Jeśli gość będzie pod wrażeniem, da Ci pięciogwiazdkową opinię!
Odkryj tajemniczą historię Twojego rodzinnego hotelu, pomagając VIP-om w trybie opowieści. Jeśli chcesz sprawdzić swoje umiejętności dekorowania wnętrz i stawić czoła wyzwaniom oraz wygórowanym potrzebom klientów, znajdziesz tu coś dla siebie. Tylko od Ciebie zależy, czy zyskasz świetną reputację w branży hotelarskiej.
Hotel Renovator pobudzi Twoją kreatywność, oferując po premierze wsparcie dla modyfikacji. Więc przygotuj się na tworzenie i udostępnianie wyjątkowych mebli, a także inspirowanie społeczności podobnie myślących graczy oraz czerpanie tej inspiracji od nich!