Hotel Renovator – Gym Furniture Set
Masz ochotę ulepszyć swój hotel? Teraz możesz prężyć muskuły dzięki Gym Furniture Set. Zmodyfikuj siłownię swojego hotelu, by przyciągnąć więcej gości, którzy dbają o formę i zdrowie.