Hotel Renovator – zestaw mebli Kawaii
Nadaj hotelowi radosny charakter dzięki zestawowi mebli Kawaii zawierającemu najsłodsze 53 przedmioty, które rozczulą Twoich klientów. Jaskrawe kolory i ciekawe wzory sprawią, że aż będzie chciało się żyć!