Hotel Renovator – Palace Furniture Set
Pozwól gościom pławić się w przepychu i luksusie dzięki zestawowi Palace Furniture Set.
Blask historii projektowania wnętrz odbija się w tym zestawie i daje gościom obietnicę niezapomnianych wrażeń. Pokaż w hotelu tradycyjne bogactwo i postaw swoją wyjątkową osobowość na pierwszym miejscu!