Humble
Odkryj nowe hity z gatunku indie w Humble Games Collection – kolekcji dostępnej wyłącznie dla członków Humble Choice, tylko w aplikacji Humble! Pobierz aplikację, aby odblokować kolekcję.
Darmowa aplikacja Humble na PC z systemem Windows to Twój portal do wielu świetnych gier od Humble, a także miejsce, gdzie znajdziesz kolekcję Humble Games Collection.
Szukasz gier indie, które zawrócą Ci w głowie? Zajrzyj do Humble Games Collection, nieustannie powiększanej biblioteki tytułów od Humble Games, do której dostęp mają aktywni subskrybenci Humble Choice.
Humble Games Collection obejmuje przełomowe hity i ulubieńców społeczności, na przykład UNSIGHTED, Wizard of Legend, Forager, Dodgeball Academia i Void Bastards. Co miesiąc znajdziesz tu nową zawartość.
Subskrybenci Humble Choice mogą też bezpłatnie pobrać z aplikacji Humble ponad 50 dodatkowych, klasycznych gier bez systemu DRM. Ponownie rozgrywaj stare klasyki, odkrywaj eksperymentalne dziwactwa i zatrać się w archiwum pełnym skarbów z gatunku indie.
Subskrybenci Humble Choice mogą również grać w stale rosnącą bibliotekę tytułów z Humble Games Collection oraz Skarbca w aplikacji Humble.
Otrzymują też ekskluzywne korzyści i nagrody od Humble, w tym zniżki w sklepie Humble Store.