Hundred Days — symulator winiarstwa
Winiarstwo może okazać się Twoją największą przygodą. Wytwarzaj najlepsze wino, przebywając w kontakcie z ziemią i naturą, i wywinduj swoją winiarnię na podium. Ta przepiękna podróż po winiarskich tradycjach właśnie się rozpoczyna.