Huntdown
Ręcznie malowane 16-bitowe elementy graficzne w stylu pixel art oraz równie starannie wykonane animacje łączą się tu z płynną, dynamiczną akcją w 60 klatkach na sekundę i epicką ścieżką dźwiękową prosto z syntezatora.
Poluj na wszystkich — od dzikich punków po zorganizowane grupy hokejowych chuliganów — w grze wypełnionej po brzegi 16-bitowymi złoczyńcami i szefami mafii. Teren i arsenał broni każdego z nich tylko czeka, aż go skonfiskujesz!