Hypnospace Outlaw
Witaj, Enforcerze – dziękuję za dołączenie do Hypnospace Patrol Department! Gdy korpokracja śpi, w całej naszej ukochanej Hypnospace bandyci popełniają przeraźliwe przestępstwa, a wirtualne ulice nie będą strzegły się same!
Hypnospace Outlaw to symulator Internetu lat 90., w którym przemierzasz szeroki wybór dziwnych i fantastycznych witryn Hypnospace w poszukiwaniu przestępców, jednocześnie sprawdzając skrzynkę odbiorczą i unikając wirusów oraz oprogramowania adware.
Jako Enforcer Hypnospace będziesz wypatrywać naruszeń praw autorskich, przypadków nękania w Internecie i innych przestępstw, otrzymując raporty i nagrody od Hypnospace Patrol Department prosto do skrzynki odbiorczej. W wolnym czasie możesz dowolnie personalizować pulpit systemu HypnOS, pobierając rozmaite modyfikacje!
Przeczesuj najmroczniejsze zakamarki Internetu w poszukiwaniu nikczemnych użytkowników naruszających prawo Hypnospace!
Pracuj i zarabiaj walutę Hypnocoins lub zignoruj skrzynkę odbiorczą i zapoluj na ukryte strony, pliki do pobrania i tajemnice!