I See Red
Doświadcz na własnej skórze szybkich walk, możliwych do zniszczenia osłon i wielu rodzajów śmiercionośnej broni.
I See Red oferuje niezwykłe wrażenia z gry, pozwalając Ci siać całkowite spustoszenie i rzucać na kolana całe statki. Wszystko, z czym możesz wejść w interakcję, możesz też zniszczyć. Każda osłona i każdy detal mogą eksplodować na tysiąc kawałków. Wykorzystaj to na swoją korzyść i zdemaskuj swoich wrogów. Możesz też brutalnie mordować wrogów swoimi własnymi rękami.
Przedzieraj się przez całą galaktykę, najeżdżając statki kosmiczne obsadzone przez ludzi, roboty lub obcych. Każdy z nich ma inną broń, ulepszenia i nie tylko. Za każdym razem, gdy rozpoczniesz nową rozgrywkę, możesz ukończyć wyzwania, aby poznać nowe niezbadane ścieżki, potężniejsze umiejętności, nieustraszonych wrogów, których nigdy wcześniej nie widziałeś, niezwykłe zdolności i o wiele więcej. Urozmaicaj swoje rozgrywki za każdym razem, gdy zaczynasz od nowa i znajdź innowacyjne sposoby na dokonanie swojej zemsty!
Jesteś banitą podróżującym przez nieskończoną i ciemną przestrzeń w poszukiwaniu osoby, która poddała Cię niewypowiedzianemu bólowi. Jesteś tak bardzo skupiony na swoim zadaniu, że przestałeś zwracać uwagę na cokolwiek innego, przez co Twoje otoczenie wygląda na spowite szarością. W zamian za to Twoje cele wydają Ci się teraz tym wyraźniejsze, nieustannie świecąc na CZERWONO. Jesteś martwy od środka i piekielnie zdeterminowany, by dowiedzieć się, co zrobili, żebyś taki właśnie się stał.