Professor Orb Familiar Pack
Pakiety Familiar zawierają chowańców na wyłączność oraz kolekcję eliksirów, które przyspieszą postępy w grze! Chowańce to postacie niezależne, którym można przydzielić określone zadania – takie jak podnoszenie poziomu mistrzów, klikanie potworów lub używanie ataków ostatecznych (Ultimates).