Idle Guy
Idle Guy to gra symulacji życia, w której absolutnie wszystko jest dostępne! Prawdziwy symulator życia! Przygody w prawdziwym symulatorze biznesu z życia czekają na ciebie. Zbuduj kampanię Rich Inc. w świecie symulatora życia! Symulator idle życia, w którym absolutnie wszystko jest dostępne!
Przejdź drogę od biedaka na ulicy do prawdziwego milionera! Zostań prawdziwym office tycoonem! Udowodnij, że zasługujesz na bogate i idle życie! Wybierz bogate, idle życie miliardera! Wszystko jest w twoich rękach! Zbuduj własny biznes. Zbuduj swoje biznesowe imperium! Zostań cesarzem świata biznesu! Zostań Mr. Billion — bogatym idle office tycoonem! Gra jest symulacją bogatego życia miliardera oraz biurowego magnata ogromnego imperium biznesowego!
💯 - Zostań szefem Banku Światowego, jeśli przejdziesz wszystkie wyzwania i nie umrzesz ze starości.
Idle Guy zarządza pieniędzmi jak grą! Udowodnij, że zasługujesz, by stać się jednym! Idle tycoon billionaire, biedak, bogacz, cesarz biznesu, money boss, cash master — wybierz, kim zostaniesz w naszej grze!