iHeart: radio, muzyka, podcasty
— Odkryj tysiące lokalnych stacji radiowych AM i FM na żywo — te blisko Ciebie i te rozsiane po całym świecie.
— Nasza aplikacja radiowa pozwała słuchać wiodących stacji radiowych, informacyjnych, sportowych, muzycznych, publicystycznych i komediowych.
— Cotygodniowe miksy (Your Weekly Mixtape) sprawiają, że odkrywanie muzyki jest proste. Cotygodniowe playlisty są tworzone w oparciu o Twoją ulubioną muzykę i utwory, których słuchasz. Co poniedziałek lista jest odświeżana i znajdziesz na niej nowe, proponowane przez nas utwory, które będą Ci towarzyszyć przez cały tydzień.
— Najlepsze stacje stworzone tylko dla Ciebie: stacja „My Favorites Radio” to kolekcja Twoich ulubionych utworów.