Imagine Earth - Galaxies
Ten dodatek DLC oferuje całe galaktyki z maksymalnie 20 planetami do zbadania i zaludnienia. Można w nie grać zarówno w darmowym trybie bez końca, jak i w trybie rywalizacji z korporacjami AI.
Służy jako nasza siedziba główna i centralny węzeł dla kolonii planetarnych. Umożliwia również badania międzyplanetarne i pozwala nam odblokować rozszerzenia dla centrów miast.
Dzięki tej nowej, zaawansowanej technologicznie konstrukcji możemy szybko i bezpłatnie przenosić nasze zasoby i przedmioty między koloniami planetarnymi a stacją kosmiczną.
DLC zawiera kampanię fabularną skupioną wokół Inicjatywy Nasienia Genesis, w której występuje nasz nowy doradca USN Ixas. Obejmuje ona cztery planety.
Każda planeta będzie generować stały dochód, który zostanie wykorzystany do budowy kolejnych kolonii. Strona, która zdobyła najwięcej punktów zwycięstwa pod koniec fazy pionierskiej, zostaje ogłoszona głównym zarządcą galaktyki.
Kapsuły City Center mogą teraz pakować przedmioty ze stacji kosmicznej. Możemy przedefiniować rozszerzenia, które zostaną zainstalowane przed lądowaniem.