Imp of the Sun
Imp of the Sun to nieliniowa gra platformowa akcji 2D łącząca dynamiczną walkę z eksploracją niesamowitego świata inspirowanego kulturą peruwiańską, w którym gracz może odwiedzić jasne szczyty Andów, gęstą dżunglę Amazonii oraz wiele innych miejsc.
Wcielasz się w Nina, skrzata, który narodził się z ostatniej iskry Słońca. Bohater wyrusza na wyprawę z zamiarem pokonania Czterech Strażników i przywrócenia mocy światła, co zakończy Wieczne Zaćmienie, po którym świat pogrążył się w ciemności.
Bez wykradzionej przez Czterech Strażników stulecia temu i ukrytej w odległych zakątkach imperium mocy Słońca życie nie może przetrwać. Swoją ostatnią iskrą życia Słońce tworzy Nina, wysyłając go na wyprawę, której celem jest odzyskanie światła i przywrócenie równowagi w imperium.
Odkryj wszystkie zakątki imperium, od jasnych szczytów Andów i gęstą dżunglę Amazonii po gorące pustynie i mroczne głębiny podziemnego świata. Każdy skrawek ziemi i każde stworzenie zostały w piękny i szczegółowy sposób przedstawione i narysowane, stanowiąc hołd dla cywilizacji, które zamieszkiwały kiedyś na terenach Peru.