In Sound Mind – Oryginalna ścieżka dźwiękowa
Oryginalna ścieżka dźwiękowa In Sound Mind została skomponowana i wyprodukowana przez Yoava Landaua z rozchwytywanego projektu muzycznego The Living Tombstone. To mieszanka elektronicznego rocka i pejzaży muzycznych rodem z horroru, która przenosi słuchaczy do rozsypującego się umysłu głównego bohatera Desmonda Walesa.