INDUSTRIA
INDUSTRIA to pierwszoosobowa strzelanka, w której przeniesiesz się ze wschodniego Berlina do równoległej rzeczywistości, tuż przed końcem zimnej wojny. Szukając zaginionego współpracownika, odkrywasz mroczną przeszłość w tajemniczym, równoległym wymiarze.
W wigilię upadku muru berlińskiego młoda kobieta wskakuje do równoległego wymiaru, żeby odnaleźć osobę z pracy, która zaginęła w tajemniczych okolicznościach. Podczas gdy punkty kontrolne wschodniego Berlina zalewa morze ludzi, Nora ucieka z tego świata do nieznanych warstw czasu, aby zmierzyć się z niewiadomym przeznaczeniem.
Berlin, 9 listopada 1989 r.: Po czterech dekadach podziałów tysiące samochodów przetaczają się przez wewnętrzną granicę Niemiec. Mur w końcu upadł!
W tym samym czasie z sekretnej placówki badawczej blisko Berlina Wschodniego znika mężczyzna. Jego pożegnalna wiadomość dociera do Ciebie zbyt późno. Kiedy się zjawiasz na miejscu, służby wywiadu już zniszczyły wszystkie dane na temat projektu. Placówka jest opuszczona i zieje pustką.
Poszukiwania Waltera prowadzą Cię w głąb placówki – do samego serca wszechświata, gdzie wydaje się, że czas się zatrzymał. Mroczne tajemnicze czekają – dobrze ukryte – za kurtyną.