Infinitesimals
Wciel się w przywódcę elitarnej eskadry kosmitów, który rozbił się na tajemniczej planecie. Choć rozmiarem nie przewyższasz owada, masz do zbadania olbrzymi świat pełen monumentalnych formacji, gigantycznych zwierząt i śmiercionośnych machin. Poszukując zaginionych członków swojej drużyny, odkryjesz los wymarłej kolonii, do której było ci dane dołączyć. Stawisz też czoła nieustającemu zagrożeniu ze strony Hunter Gatherers – mechanicznych wartowników, którzy zdominowali cały tutejszy krajobraz.
Wciel się w rolę miniaturowego bohatera, Captaina Awkneya Relinrake'a, w świecie, gdzie znajome krajobrazy nabierają gigantycznej skali. Przemierzaj podziemne ruiny, przedzieraj się przez gęste lasy i walcz z wrogami pieszo lub w powietrzu, używając odrzutowego plecaka. Pokonuj ogromne odległości błyskawicznie dzięki POD, twojemu wszechstronnemu pojazdowi bojowemu.
Jesteś przywódcą niegdyś elitarnej eskadry, rozproszonej po wrogim świecie przez tragiczne wydarzenie. Odnajdź, ocal i zjednocz członków swojej załogi, by wspólnie stawić czoła ścigającym was nieprzyjaznym maszynom. Rozpocznij emocjonującą, wielowymiarową podróż w klimacie sci-fi i wraz z Awkneyem oraz jego towarzyszami uporaj się ze stratą, by z nadzieją spojrzeć w przyszłość.