INSIDE
Odkryj INSIDE, wyjątkową produkcję przygodową niezależnego studia Playdead. To mroczna, fabularyzowana platformówka, która łączy wartką akcję z wymagającymi zagadkami. Jej nastrojowa grafika, ambientowa ścieżka dźwiękowa i niepokojąca atmosfera zyskały uznanie krytyków na całym świecie.
„DZIEŁO SZTUKI! INSIDE to pełna zagadek platformówka 2D, która wykorzystuje rozwiązania sprawdzone w LIMBO, tu doprowadzone już do doskonałości”.
„INSIDE rozwija pomysły swojej poprzedniczki na wiele kreatywnych sposobów, przy czym jest zaprojektowana tak doskonale i spójnie, że nadaje się na ekspozycję w muzeum sztuki. To niezwykle udana kontynuacja”.