Insurgency: Sandstorm – Pakiet „Resurgence”
Tchnij nowe życie w walkę dzięki pakietowi zestawów Resurgence składającemu się z wyposażenia premium i skórek broni.
Ten pakiet zapewnia dostęp do wszystkich czterech zestawów DLC Operation: Resurgence w promocyjnej cenie. Pakiet zestawów Resurgence jest zawarty w przepustce „Year 3 Pass” i edycji Ultimate Edition.