Insurgency: Sandstorm – Ultimate Edition
Insurgency: Sandstorm Ultimate Edition zawiera grę podstawową i przepustki Year 1, 2 i 3. Poczuj każdy pocisk w emocjonujących starciach na krótkim dystansie, gdy twoja drużyna walczy w licznych trybach kooperacyjnych i PvP dla wielu graczy.
Spersonalizuj swoich agentów Security i bojowników Insurgent dzięki przepustkom Year 1, 2 i 3, które zawierają tematyczne skórki broni i zestawy wyposażenia!