Insurgency: Sandstorm – Zestaw sprzętu „Warlord”
Pakiet skórek Warlord odblokowuje unikalny wygląd żołnierza Insurgent, pozłacany AKM, farbę do twarzy, pakiety amunicji, rękawiczki i bojówki. Odblokowane przedmioty są od razu dostępne do wykorzystania w różnych konfiguracjach.
Pakiet skórek Warlord odblokowuje unikalny wygląd żołnierza Insurgent, pozłacany AKM, farbę do twarzy, pakiety amunicji, rękawiczki i bojówki. Zachowaj styl i przygotuj się na to, co może przynieść wojna.