Into The Breach
Walcząc z inwazją Veków na wyspach Wszechkorporacji, odkryjesz nowe, potężne bronie i niezwykłych pilotów.
Porażka nie wchodzi w grę. Jeśli przegrasz, wyślij sobie pomoc w przeszłość, aby ocalić świat w równoległej rzeczywistości!