Jackbox Party Pack 4
Największy i czterdziesty dodatek do wielopoziomowej francyzy gry towarzyskiej zawiera nie pięć lecz PIĘĆ I PÓŁ przezabawnych gier rozśmieszających tłumy!
1) Prześmieszną kontynuację gry blefowania Fibbage 3 (dla 2-8 graczy). Korzystaj ze wszystkich nowych rodzajów pytań oraz trybu Fibbage: Enough About You (dla 3-8 graczy). Odgadnij dziwne fakty o swoich przyjaciołach.
2) Internetową grę klatkową przeżycia w Internecie - Survive the Internet (dla 3-8 graczy). Prześmiesznie przekręcaj komentarze podane “online” przez swoich przyjaciół.
3) Rand-ka-ton z dreszczykiem poszukiwania potworów Monster Seeking Monster (dla 3-7 graczy). Wyślij wiadomość i umów się na randkę z potworami, które mają specjalne moce.
4) Mecz obłąkanych debat Bracketeering (3-16 graczy). Mądrze się zakładaj w sprawie głupich sporów.
5) Grę-konkurs sztuki rysowania Civic Doodle (Bazgroły miejskie) (dla 3-8 graczy). Weź udział w konkursie na ulepszenie miejskich malowideł ściennych.