John Wick Hex
John Wick Hex to toczona w szybkim tempie, pełna akcji gra strategiczna, w której myślisz i działasz jak John Wick, profesjonalny zabójca z kultowego filmu. Gra wideo będąca szachową rozgrywką z choreografią walki powstała w ścisłej współpracy z ekipą filmową i zachowuje charakterystyczny styl potyczek „gun fu” znany z filmów, jednak fabuła gry jest rozwinięciem uniwersum serii. Gracze muszą szybko podejmować decyzje na podstawie taktycznej oceny sytuacji i wybrać odpowiedni ruch do wykonania.
Dzięki unikalnemu przedstawieniu strategicznej walki opartej na podejmowaniu szybkich decyzji, John Wick Hex oddaje ducha filmowych pojedynków taktycznych i zaciera granice między grami akcji a strategicznymi. Wybranie i wykonanie odpowiedniego ruchu będzie popychać fabułę naprzód (oryginalną historię stworzoną specjalnie na potrzeby gry), odblokowując nowe bronie, garnitury i lokalizacje. Zmiana broni powoduje zmianę taktyki stosowanej w rozgrywce i zmienia sposób gry. Trzeba uważać na każdy nabój i uwzględniać czas potrzebny na przeładowanie i użycie broni.
Poznaj nową, wyjątkową historię osadzoną przed wydarzeniami znanymi z filmów. John musi uratować Winstona i Charona z rąk niebezpiecznego przeciwnika, który pragnie odzyskać należne mu miejsce. W grze usłyszysz światowej klasy aktorów, Iana McShane'a i Lance'a Reddicka, którzy ponownie wcielają się w postaci znane z filmów. Dołącza do nich legendarny aktor głosowy Troy Baker, który podkłada głos tytułowemu złoczyńcy – Hexowi. W grze John Wick Hex zachowano klimat filmowej serii za sprawą wyjątkowej oprawy graficznej w stylu noir i ścieżki dźwiękowej stworzonej specjalnie na potrzeby tego tytułu przez cenionego kompozytora Austina Wintory'ego.