Judas
Jesteś tajemniczym, przeżywającym pewne trudności Judasem. Jedyną szansę na przetrwanie daje Ci nawiązywanie – lub zrywanie – sojuszy ze swoimi najgorszymi wrogami. Czy będziecie współpracować, by naprawić to, co zniszczyliście? A może pozwolicie wszystkiemu obrócić się w zgliszcza?
Judas to pierwszoosobowa strzelanka fabularna dla jednego gracza stworzona przez Ghost Story Games – studio prowadzone przez Kena Levine, dyrektora kreatywnego gier System Shock 2, BioShock i BioShock Infinite.