Rozszerzenie Jurassic World Evolution 2: Dominion Biosyn
Największe z dotychczasowych DLC do gry Jurassic World Evolution 2 wprowadza nową, wciągającą kampanię inspirowaną wydarzeniami z filmu Jurassic World Dominion, podczas której będziesz współpracować z kultowymi postaciami takimi jak Claire Dearing (Bryce Dallas Howard), dr Alan Grant (Sam Neill) i dr Ellie Sattler (Laura Dern). Oprócz tego możesz napotkać zupełnie nowe prehistoryczne gatunki (w tym oczekiwane pierzaste gady), rozegrać nowy scenariusz teorii chaosu oparty na Jurassic World Dominion, poznać nowe mechanizmy rozgrywki i wypróbować inne nowości.
Daj się porwać emocjonującej kampanii, która uzupełnia fabułę Jurassic World Dominion. Zbuduj centrum badań Biosyn Genetics dzięki serii budynków inspirowanych filmem. Wysyłaj naukowców po zachowane w bursztynie DNA, syntetyzuj i inkubuj nowe, niesamowite dinozaury, a potem obserwuj ich różnorodne zachowania. Połącz siły z kultowymi postaciami z serii, by sprostać kolejnym wyzwaniom.
Rozegraj nowy, wciągający scenariusz „co by było, gdyby” inspirowany fantastycznymi wydarzeniami przedstawionymi w Jurassic World Dominion i zbuduj własną placówkę zajmującą się dinozaurami w górach Sierra Nevada – zupełnie nowym środowisku z sosnowymi lasami, ośnieżonymi wzgórzami i rozległymi równinami. Wykorzystaj nowe mechaniki, by szybko zaganiać stada dinozaurów, i chroń je z użyciem dodatkowych środków bezpieczeństwa.
Prowadź wydobycie w kopalniach bursztynu, by pozyskać rzadkie genomy i odtworzyć opierzone prahistoryczne gatunki. Wznieś rozległy kompleks badawczy, którego budowa będzie mieć wiele etapów. Kontroluj dinozaury dzięki niewidzialnym ogrodzeniom i stwórz sieć połączeń hiperpętli Biosyn Genetics, by błyskawicznie transportować personel po placówce.
Wprowadź do swojego parku cztery fantastyczne nowe gatunki prehistoryczne, w tym długo oczekiwane pierzaste dinozaury takie jak terizinozaur czy drapieżny pyroraptor. Zmień znane i lubiane zwierzęta dzięki sześciu świetnym skórkom i dwóm wariantom.