Jurassic World Evolution 2: pakiet Wczesna kreda
Tchnij nowe życie w swoje parki i odkryj niesamowitą gamę zwierząt z okresu kredy dzięki Jurassic World Evolution 2: pakiet Wczesna kreda. Umieść w swoim parku cztery nowe ekscytujące prehistoryczne gatunki, w tym dinozaury zamieszkujące ląd oraz gady morskie i latające. Te majestatyczne gatunki zdają się być żywe jak nigdy dotąd, gdy zdobywają terytoria i wchodzą w zupełnie nowe interakcje pomiędzy sobą, walczą o dominację oraz inteligentnie reagują na otaczający je świat.