Killing Floor 3
Jest rok 2091 i megakorporacja Horzine stworzyła armię doskonałą: posłuszną hordę zmodyfikowanych biologicznie potworów zwanych zedami. Pomiędzy tymi piekielnymi kreaturami a przyszłością ludzkości stoi teraz wyłącznie grupa rebeliantów o nazwie Nightfall.
Killing Floor 3 to kolejna odsłona legendarnej serii gier akcji i horroru. W tej dynamicznej grze FPS wcielasz się w specjalistę Nightfall i wraz z maksymalnie pięcioma członkami drużyny walczysz z falami zedów, zdobywasz pieniądze, odblokowujesz umiejętności i rozbudowujesz arsenał.