Art Book
Nasza gra ma solidne podłoże historyczne – ma być tak autentyczna, jak to możliwe i przedstawiać średniowiecze w sposób, w jaki naprawdę wyglądało, a nie tak, jak widzimy je zwykle w stereotypowych, często bardzo mylących obrazach na srebrnym ekranie.
Dlatego właśnie ilustracje do Kingdom Come również zostały stworzone w inny sposób. Wciąż potrzebna była wyobraźnia, ale była ona wspierana badaniami historycznymi, konsultacjami z ekspertami i przeglądem archiwów.