Band of Bastards
Na drogach wokół Ratajów zapanowało bezprawie, dlatego pan Radzik Kobyla sprowadza na pomoc swego wieloletniego kamrata. To zubożały, przebiegły szlachcic, pan Kuno z Rychwaldu, stojący na czele bandy najemników o wątpliwej sławie. Pan Radzik wysyła Henryka, by stał się ich pr...
Oddział wyrusza w drogę i wkrótce natrafia na zaprzysięgłych wrogów Radzika, którzy przybyli, by wyrównać rachunki. Rozpoczyna się walka oko za oko, która prowadzi do nieuniknionego ostatecznego starcia.