Wyróżnij się z tłumu dzięki kopii do walki na dystans, sztyletowi, który przyda się, gdy zechcesz zbliżyć się do przeciwnika, pełnej zbroi płytowej, która osłoni twoją mężną postać, i kropierzowi (ochronno-dekoracyjnym okryciu z tkaniny) dla twego szlachetnego rumaka. Zestaw opatrzony jest herbem Czech i pięknymi bordowo-złotymi zdobieniami. Kto powiedział, że na polu bitwy nie można wyglądać stylowo?