KINGDOM HEARTS HD 2.8 Final Chapter Prologue
JUŻ DOSTĘPNEOdkryj całą wielokrotnie nagradzaną serię KINGDOM HEARTS i skompletuj swoją kolekcję już dziś!
KINGDOM HEARTS Dream Drop Distance HD: całkowicie zremasterowana wersja w wysokiej rozdzielczości. Sora i Riku przystępują do egzaminu Mark of Mastery w ramach przygotowań do nadchodzącej potyczki z Mistrzem Xehanortem.
KINGDOM HEARTS χ Back Cover (film): nowy film w wysokiej rozdzielczości opowiadający tajemniczą historię proroków z początków serii.