KINGDOM HEARTS III + Re Mind (DLC)
Do Sory dołączają Kaczor Donald i Goofy, dwaj emisariusze wysłani przez Króla Mikiego z Zamku Disneya, aby powstrzymać złe siły znane jako Heartless od inwazji i przejęcia uniwersum. Dzięki mocy pozytywnego myślenia i przyjaźni, Sora, Donald i Goofy jednoczą siły z kultowymi postaciami Disney Pixar, aby przezwyciężyć ogromne wyzwania i wytrwać w walce z ciemnością zagrażającą ich światom.
Zawiera również Re Mind — dodatkową opowieść, która rozwinęła się w kulminacyjnym momencie KINGDOM HEARTS III. W tym dodatkowym rozdziale Sora udaje się na cmentarzysko Keyblade'ów, aby uratować Kairi i odkryć niewyobrażalną prawdę.