KINGDOM HEARTS — Melody of Memory
Poczuj muzykę z gry KINGDOM HEARTS jak nigdy dotąd! Melody of Memory to rytmiczna gra akcji zawierająca ponad 20 postaci, 140+ utworów muzycznych i tryb rywalizacji online dla wielu graczy. Odkryj muzykę i wspomnienia z serii KINGDOM HEARTS.