Knight Squad 2
Knight Squad 2 zwiastuje powrót ulubionej gry z trybem wieloosobowym, która sprawi frajdę każdemu. Tym razem komiksowe postaci mają do dyspozycji jeszcze więcej trybów walki i jeszcze bardziej szalone rodzaje broni.
Bójki w Battle Royale, poszukiwania Graala (Capture the Grail), pozbywanie się ładunku (Push the Payload), polowanie na dusze (Hunt for Souls) i wiele więcej.