Knockout City przechodzi na model darmowej gry 1 czerwca, wraz ze startem Sezonu 6. Ci z was, którzy kupili i grali w grę wcześniej, wraz z początkiem Sezonu 6. otrzymają specjalny pakiet, który nazywamy **premią „Honorarium za lojalność” – podziękowanie dla was wszystkich za wspieranie nas od początku, z dodatkiem paru wyjątkowych legendarnych przedmiotów kosmetycznych, premii do XP i 2000 holodolców.