Lake
Jest 1 września 1986 roku. Wcielasz się w czterdziestokilkuletnią Meredith Weiss, która wraca z dużego miasta do swojego rodzinnego miasteczka. Kobieta zamienia pracę w firmie tworzącej oprogramowanie na stanowisko miejscowego listonosza, na którym zastępuje swojego ojca.
Podczas dwutygodniowego pobytu w Providence Oaks w stanie Oregon Meredith poza znajomymi twarzami, ma okazje spotkać nieznajomych. Grając Meredith, zdecydujesz, z kim chcesz porozmawiać, z kim się zaprzyjaźnić, a nawet z kim się związać.
Tak czy owak, gdy okres zastępstwa dobiegnie końca, Meredith będzie musiała podjąć decyzję: powrócić do wymagającej pracy w wielkim mieście, czy zostać w miasteczku, w którym dorastała?