Last Flag
Ukryj swoją flagę. Znajdź flagę wroga. Przynieś ją do bazy i broń przez minutę, by wygrać. Last Flag – dynamiczna strzelanka 5 na 5 z olśniewającymi zawodnikami, rozgrywana w ramach telewizyjnego show, w której strategia i chaos łączą się w najlepszą grę w zdobycie flagi.