Lawn Mowing Simulator
Zapomnij o codziennych troskach, pielęgnując urzekający krajobraz brytyjskiej wsi w grze Lawn Mowing Simulator, jedynym symulatorze, który pozwoli Ci zasiąść za sterami prawdziwych kosiarek od uznanych producentów i poprowadzić własną firmę zajmującą się koszeniem trawy.
Zapomnij o codziennych troskach, pielęgnując urzekający krajobraz brytyjskiej wsi w grze Lawn Mowing Simulator, jedynym symulatorze, który pozwoli Ci zasiąść za sterami prawdziwych kosiarek od uznanych producentów – Toro, SCAG i STIGA – i poprowadzić własną firmę zajmującą się koszeniem trawy.
Lawn Mowing Simulator zaprasza do pięknego brytyjskiego miasteczka. Pełne życia uliczki, rozległe tereny zamkowe, urokliwe płachty zieleni pośród domków i wielkie przestrzenie dla koni – to tylko niektóre z miejsc czekających na skoszenie twoimi ostrzami.
Toro, SCAG i STIGA – modele tych czołowych marek odtworzono w Lawn Mowing Simulator z niesamowitą pieczołowitością, wiernie oddając wygląd i zachowanie sprzętu. 12 kosiarek w grze podstawowej oferujących własne wyzwania, przystawki i rozszerzenia.