Legend of Keepers: Return of the Goddess
Zawartość tego dodatku: Mistrz „Goddess” 5 misji 3 sarkofagi do wyboru przy awansie 10 potworów-mumii 3 pułapki – 1 rzadka pułapka dostępna dla wszystkich mistrzów 5 artefaktów Darmowa zawartość dla wszystkich: 2 nowe potwory i 2 nowe pułapki + środowisko Piramidy!