W grze LEGO 2K Drive możesz płynnie pędzić po porywających torach wyścigowych, w terenie i na otwartych wodach w swoim czadowym zmieniającym formę pojeździe. Poznawaj rozległy świat Klockolandii, prezentuj swoje umiejętności kierowcy i buduj pojazdy klocek po klocku!
Czeka na Ciebie rozległy i tętniący życiem świat Klockolandii pełen barwnych postaci i dziwacznych zadań, które możesz odkrywać wedle własnego uznania. Przemierzaj bujne pola Turborównin, ścigaj się po bezdrożach Hrabstwa Wielki Sadek, pływaj malowniczymi kanałami Parowu Poszukiwaczy i nie tylko.
Buduj pojazdy w Garażu, po prostu łącząc ze sobą klocki. Konstruuj zupełnie nowe samochody i łodzie, modyfikuj pojazdy ze swojej kolekcji lub zrelaksuj się, budując według instrukcji, a następnie wypróbuj swoje dzieło w akcji!