Kup przepustkę Premium Drive Pass Season 3, aby we własnym tempie odblokować łącznie 99 nagród premium, w tym 9 pojazdów, 25 pakietów klocków, 10 kierowców, 6 ozdobników, 8 dźwięków, 26 naklejek i nie tylko! Przepustka Premium Drive Pass Season 3 wchodzi też w skład przepustki Year 1 Drive Pass*.
Jeżeli gracz osiągnie postępy w darmowej wersji przepustki Drive Pass Season 3, a później zdecyduje się ulepszyć ją do wersji premium, natychmiast odblokuje wszystkie nagrody premium gwarantowane dla jego bieżącego poziomu.