Przepustka Year 1 Drive Pass: obejmuje pakiety DLC sezonów 1, 2, 3 i 4, pojazd Awesome Pizza Vehicle i 550 monet. Daty wydania dodatków DLC zostaną ogłoszone w przyszłości.