LEGO Builders Journey-htwkp
Dołącz do robota w jego niesamowitej podróży i dowiedz się, co działo się z nim przed, w trakcie i po wydarzeniach z LEGO Builder’s Journey. Odkryj nowe lokacje i nowy sposób gry, zaglądając do jego głowy. Dosłownie.