LIFTED
Ari chciał tylko poprawić ocenę. Zamiast tego niechcący został „skrzydłowym” i wyruszył w podróż, by znaleźć pradawne artefakty oraz pomóc profesorowi fizyki poderwać nauczycielkę historii.
LIFTED czerpie garściami z klasycznych tytułów przygodowych i łączy zabawę platformową z grą o wysoką stawkę. Zbierz wskazówki, odnajdź zagubioną tiarę, rozwiąż zagadki środowiskowe oraz opanuj mechanikę poruszania się po poziomach. Profesor Raventhorpe dzieli się swoją wizją – praca fizyczna spada na ciebie.
Nie trać czujności. Gdy pojawiają się złoczyńcy (albo schodzi lawina), tempo nie zwalnia. Nie ma wyjścia: musisz uciekać.
Winda Wszechczasu profesora Raventhorpe’a pozwala na podróż w czasie ORAZ przestrzeni. W tej maszynie numery pięter oznaczają różne momenty historii.
Poznaj historię pełną czułości, humoru i magii filmów z lat 80. okraszoną fantastycznym dubbingiem – Joe Gaudet wciela się w Ariego, Ray O’Hare w profesora Raventhorpe’a, a Evan Widjaja – w Juliusa.