Lords of the Fallen
Wstąp do świata fantasy w mrocznej grze RPG akcji Lords of the Fallen. Jako Mroczny Krzyżowiec wyruszysz na epicką misję, by obalić demonicznego boga Adyra. Wersja 2.0 jest już dostępna: zawiera tryb współpracy ze współdzielonym progresem oraz darmową przepustkę dla znajomych.