Lost in Space
Fascynująca historia czeka na Ciebie w jednej firmie lub zadzwoń do przyjaciół i przechodzi wspólną firmę opowiadającą od 2 do 4 osób.
Riddle, wybory, szczególne obawy każdej z postaci, wszystko to wpływa na fabułę i życie członków załogi.
Tajemnicza i uparta kobieta z własnymi tajemnicami, ale tylko wraz z nią załoga nie umrze z powodu ich obrażeń.