LumbearJack
Jack jest skromnym niedźwiedziem, który ma proste marzenie: przywrócić naturę do dawnej świetności z pomocą niezawodnej siekiery i jego zwierzęcych przyjaciół. Tnij maszyny, wbij marnotrawnym ludziom trochę rozumu do głowy i wspólnie z szalonymi leśnymi zwierzętami udaremnij nikczemne plany wschodzącego giganta przemysłowego Evil Works.
FinalBoss Games to zespół doświadczonych deweloperów gier z całego świata, który zajmuje się tworzeniem miodnych gier. Poprzednie tytuły studia obejmują arkadową grę logiczną z robotami Vesta i muzyczną grę sportową Dodgeball Beats.